Skidinstruktörskurs i Trysil

Utdanning 1
Alltså, vad ska man säga!? 
"Vad vore väl en bal på slottet, alldeles, alldeles underbar..."Typ

Spenderade alltså en vecka i Trysil för att gå norsk skidakademis första utbildning... och, Hej utveckling och en helt fantastisk vecka med riktigt sköna människor och grymma instruktörer. 
Har faktiskt inget att klaga på. 

Är ju självklart inte nästa Anja Pärsson efter en liten utbildning, men jag är så stolt över min personliga utveckling på så kort tid, och även mina kurskamraters. Grymma är ni! 

Så har jag faktiskt rätt att arbeta som skidlärare i barnskidskolan, och min vinter i Geilo kan få börja, Nu! 




Puss på ögat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0