Att flytta in i sitt underställ...

Tja, tänkte mest bildbomba.... men beskriver kort att det ni ser på bilderna är en midnatts ICE music festival, vet inte om den ska få så många toasters egentligen, var ganska obekvämt för öronen, men isinatrumenten se fina och den varma chokladen var god.... 
Blev även personalfest igår där man fick lite ansikten på dem som man icke ser i liften eller caféet, men ändå jobbar i samma företag-good stuff! 
Oså sist men inte minst blev jag meddragen på årets längsta längdfinalen med min roomie, kul var det dock och när jag insåg att vi inte skulle dö på fjället fick jag liv att bjuda på fika! Tack Andreas! :) 








Ohär har Karin å Anna fastnat i skogen idag..  :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0