Parkråttor

Bra vecka, med urgulliga kids i skidskolan. De är ju fint när man frågar sista dagen om de haft kul i skidskolan och de svarar, "yea, but Why does it have to end?" - då kan jag tycka att man har lyckats. (: 

Varje onsdag har vi cliniq, typ att utveckla egen åkning, snowboard eller så. Denna vecka hade vi parkclinig. Något jag inte riktigt vågat nig in på innan, bara några futtiga hopp och någon Box, därför var jag lite nervös. Men man slutar ju aldrig förvåna dig själv, hade riktigt kul och vågade mer än jag trodde... Nu är målet att lyckas glida sideways över heeeela röret. 

Sist men inte minst... 
Min kära lillasyster fyllde 20 igår! Alltså; 20!!!!!!!! Fattar inte vad som hände, hur har det gått så fort? 
Anyway. Glad att fira den tillsammans med henne... Så det blev fest, utgång tårta och paket... Som det ska vara :) 


Karin plogarn Eriksson satsar hårt inför hoppet! 



Andreas och Karin på dansgolvet, löwenhalsduk på såklart. 
Louise och jag på äventyr igen, fann iaf en trogen vän där- Theo! 

Bästaste Karin


Puss på ögat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0