till alla dom som korsat atlanten

Finaste Sofia och Caroline har nu varit här i en vecka! Gick fruktansvärt fort men vi hade så roligt! Visade runt i DC, Bethesda och vi träffade också mina vänner och hängde med barnen såklart. Så roligt att visa hur jag här det här borta i mina hemtrakter på andra sidan Atlanten!
Nu har tjejerna åkt iväg till New York, saknar dom redan, men inte långt tills vi ses ju. Om en vecka kommer mormor och morfar och då blir det sightseeing och helgen därpå blir det även NYC för oss. Eftersom min dator har dött kan jag inte bjuda på några bilder.
en månad och två dagar till Hawaii!! Fattar inte ett dugg att det är så snart.

Puss på ögat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0