tell the world, I'm coming home

Dagen kom, och nu vet jag det exakta datumet, skräckblandad förtjusning! Kom lite som en chock då alla fått vänta så länge på datum, men inte jag...Ellen var här (som lämnar DC om en vecka) och tyckte jag skulle in och kolla.

Så här är duet, datumet jag flyttar hem till Sverige efter drygt 18 månader i USA; onsdagen, 7 novemver! Lämnar dock DC den 6e Känns bra, samtigt som jag vet att det kommer bli supertufft!
But hello Linkan, jag kommer hem!

På fredag kommer Sofia och Caroline! Hur lyckligt lottad är inte jag:) iihp.

Puss på ögat, <3


Kommentarer
karin

WIIIIE!!
Alltså 63 dagar kvar tills jag kan få en äkta cornelia kram igen! :D

2012-09-05 @ 13:44:19
linnea

Och som vi har väntat på dig , bajskorv

2012-09-05 @ 21:42:43
mami

Bääääbiiiii! Som jag längtar efter dig! Puss o kram/Mami

2012-09-06 @ 19:08:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0