OFF

Vart lite ovantat ledig idag da mina vardforaldrar inte akte till jobbet, utan jobbade hemifran och hamtade sedan kidsen. Skont for mig, men kunde inte lata bli att ga ner och gosa lite med min aldsta ett tag anda, da hon var hemma medans lillen spelade tennis.
Hur som helst blev det gymmet och mallet idag, och avslutade med middag, film och skvaller hos Dominique. Aaah vad jag kommer sakna den tjejen sen, och i Tyskland bor hon ocksa. SNARK pa att avstand vaxer fran 3 minuter till timmar om ett par veckor.
Pa lordag kommer mormor och morfar, EXCITED!
btw.
Har inga prickar over aao, da jag har min vardmammas dator for tillfallet.

Puss pa ogat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0