dehär är slutet på resan, och början på en ny

med dig, med dig, med dig...

Linköpings egna Lars Winnerbäck var på hemmaplan igårkväll. Inte utan att jag velat stå mitt i vimlet jag med. Känslan är alltid oslagbar, hoppas ni hade kul-Alla jag känner som var där. Lyssnar därför på favoritlåtarna på repeat nu.

Igår var vi ute, fina vänner har jag. USA skulle inte vara detsamma utan er!!!
Imorse ringde Ellen och väckte mig, tur var väl det, så jag inte sov bort hela dagen! Vi åkte tillsammans med Amanda till Leesburg outlet. Jag fyndade på två par converse och en stor rosa duffelbag.... Ska ju trots allt börja packa ner mitt liv däri snart!

Puss på ögat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0