NEW YORK CITY BABY!

Har haft kanonbra dagar med mormor och morfar! De var forst har i DC, sedan nu i helgen var vi i NY lor-man. Alltid lika harligt att besoka den underbart enorma storstad. Hur som helst, akte pa en kvallstour, sag ground zero; sa himla fint och maktigt att man nastan ville grata en skvatt, gick pa mamma mia musikalen pa broadway, och strosade i Central Park.
Tack finaste mormor och morfar for besoket, <3

Idag ar det tva veckor kvar tills jag aker till Hawaii, sjukligt taggad... kanner mig valdigt vard en sadan spektakular resa!!!
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie,

Konstigt ocksa, att packa.. Packa ihop ett liv pa ett och ett halvt ar, packa ner au pair livet for gott. Konstigt ar det...
Kommer sakna mina vardbarn som en tok, de sota sma tokarna, <3
btw... min trasiga dator ar pavag till sverige, sa blir inga bilder,

Puss pa ogat, <3


Kommentarer
mormor

Tack själv älskade hjärtat!! Resan hem till Sverige gick som smort. Pappa Gunnar hämtade på Arlanda. Hälsa familjen!!! Puss o kram

2012-10-03 @ 21:08:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0