Borta bra...

... men hemma bast!
Har haft en kanonbra resemanad, men ar sa glad over att fa komma hem (till DC) imorgon! Dock sent, sa missar trick or treat med barnen. Tur for dom att jag har halloweengodis med mig till dem :)
Bor just nu pa hotell vid flygplatsen da jag egentligen skulle akt ikvall men SANDY stoppade upp en hel den hon. Aja, har gottat mig med chatt med mamma, och chicken alfredo I sangen, lyx!

Tackar och bockar till alla inblandade pa min resa <3
Om en vecka kommer jag hem till Sverige, PA RIKITGT! finns sa manga jag langtar till. wiiieehooo!

Puss pa ogat, <3


Kommentarer
Anonym

Vi är såååååå många som längtar efter dig!!!!! Puss o kram/Mormor

2012-11-01 @ 08:17:19
Pappa

Countdown :-)

2012-11-05 @ 10:21:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0