Home sweet home

Att säga hej då till värdfamiljen, barnen och Evelina var fruktansvärt jobbigt! Sa hejdå till föräldrarna på morgonen så det gick ganska smidigt!
När det senare blev dags för Dominique att komma över brast det. Vidare till flygplatsen med barnen och Evelina. Det var ett tårkalas. Vi grät alla fyra. Kramade barnen hundra gånger minst för att sedan gå åt varsitt håll :( tur att jag får se dom i Sommar! <3

Grät mig igenom säkerhetskontrollen och sedan i luften igen. USA föralltid i mitt hjärta!
När jag bytte plan på Island kunde jag fokusera mer på att jag faktiskt skulle hem till Sverige! SÅ UNDERBART ATT BARA KRAMA FAMILJEN och KOMPISARNA!

På kvällen blev det potatis, köttbullar, brunsås och sallad med mormor och morfar, Mamma, Pappa, Karin, Hojjen, Linnéa och Karins pojkvän Stass! Kul att äntligen träffa honom :)

TACK USA, världens bästa värdfamilj, världens bästa kompisar för den bästa tiden i mitt liv! <3

Stort lycka till, till Evelina som hädanefter ska ta hand om mina fd. värdbarn! :)

Puss på ögat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0