Do not fear, summer is here

Fotbollsmatchen i lördags gick bra... Jag försov mig dock, men när jag väl kom dit (sist) var det bara 6 andra där. Nämen då resten var sjuka eller försovit sig, så var det bara att ställa upp med 7 spelare mot ett fullt lag. 0-0 blev det, och vi hade grymt försvarsspel. Good job ladies!
På eftermiddagen åkte jag till Emma och hängde där resten av kvällen då hon jobbade... Blev promenad med hundarna, baseball med hennes värdkids, mat, prat, o film.

Idag åkte jag, Amanda och Ellen till Old Town, Alexandria. Vi gick runt där och myste i ett par timmar tills det blev dags att hitta min bortsprungna bil. Smarta som vi är kollade vi inte in gatan så fick dela upp oss. TOTALLY: Dude where is my caaar?! 45 minuter senare hittas den av Ellen, Prinsess St./Alfred St. stog den vid.

Vidare till Georgetown för att tatuera! Booooojah!
Inte mig alltså, utan Amanda.

Bra helg med finaste tjejerna som vanligt. Bilder.....




Emma, Belle and Ranger

GUNGA

<3

Ellen och Amanda, <3

KING ST.



Just like a tattoo.



Just det, sen va det Carnival i fredags också. Superkul, för Au Pairer som barn.


Dominique



Puss på ögat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0