SHE'S BACK

NU SKA NI FÅ HÖRA.
Träffade Emma tidigare på dagen och fixade våra naglar på manikyr ochpedikyr på salong. Det var hemmafruarna (au pairerna) vära efter en helg av hårt arbete. ANYWHO, så bestämmde vi att vi skulle ses på kvällen. Senare började det trilla in sms efter sms om att det blir Amadas lya ikväll, och Ellen verkar ovanligt ivrig att jag ska komma.
Eftersom mina värdföäldrar kom sent så funderade jag på att strunta i att åka ett tag. TUR VAR VÄL DET, att jag åkte.
Hemma hos Amanda sitter vi i godan ro och snakcar om mina naglar, när Emma ringer och vill bli insläppt. Slänger en snabb blick på Emma, och bakom henne kommer igen mindre än vår otroligt saknade KAJSA!!! Skrek nog till lite, eftersom det nästan var ett spöke som kom, och släppte väl ut en liten lyckotår med.

Till saken hör att alla tjejorna har vetat detta utom jag för att jag tydligen skulle ge roligast överaskningsreaktion. TOTALLY SURPRISED LAIDIES, good job. Och väldigt välkommen tillbaka KAJSA. 6 veckor får vi! FINT!



Dagen blev nästan som födelsedag med värdföräldrar hemkommna ifrån Louisiana och Hong Kong med t-shirtar och klocka. Manikyr och Pedikyr, Kajsa, och apelsinkrokant.

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Pappi

Vad kul !

2012-05-22 @ 20:27:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0