Verkligen, VERKLIGEN!

Har verkligen haft en jättefin kväll med Amanda, Ellen och Emma. Mycket skratt, mest åt mig men vafan. Imorgon sticker jag och Amanda på kurs. Och jag är verkligen, superkänd på min bensinmack, de vinkar tillochmed när jag åker, och lite kallsnack om allt vid betalning. OKEJ?!
Hur som helst har himlen öppnat sig och vi lär väl få paddla till Baltimore imorgon. Ska det regna, ska det visst regna på riktigt.

Idag när jag och K tittar på sound of music:
De visar en scen när man ser att de pratar om någon men man får inte höra något. Bestämmer mig för att spela lite goofy och sätter röster till vad som utspelar sig på TV'n
K vrider sig av skratt och säger sedan:

K:Cornelia, you are sooooooooooooooooooooo weird
C: that's why you love me, right?
K: haha, yeeah. (skrattar fortfarande)


allt för min lilla busunge!

Puss på ögat, <3



Kommentarer
pappa

Lycka till med kursen i Baltimore.

2012-03-03 @ 20:45:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0