St. Patricks Day

Har inte firat mycket alls faktiskt. Men haft grönt på mig (så ingen har fått nyps med mig, HA!) ...och ätit en grön kaka. MUMS. Satt också ute i solen och brände mig, fint. Nu på kvällen tänkte jag sticka iväg till nån Irländsk pub eller så, men hela kretsen skulle visst jobba, så blev bara jag kvar. MEN vad livar inte upp då om lite shopping. Stack till Tysons Corner och införskaffade lite nytt. Faktiskt riktigt najs med lite egentid, tro det eller ej, blir inte mycket sånt.

Skön dag!


gröööööööönt!

blå t-shirt och svarta, fluffiga typ haremsbrallor. trodde jag aldrig, väldigt sköna.

blå igen, skjortliknande tunika.

Mycket nöjd med inköpen... förslag på hemreseoutfit kommer här: t-shirt som min värpappa köpte åt mig i Minnesota :):)


Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0