I LOVE YOU

Här kommer alla känslorna!
För snart 11 månader sedan åkte jag iväg till USA. Hela familjen checkade min packning 100 gånger, för vi var väl alla lite nervösa. När allt var klart kommer mamma med grädden på moset. En hög med brev- ett för varje månad. BRÖÖÖÖL, tjöt en skvätt redan då. Breven har innehållt påminnelser om födelsedagar, viktiga Sverige och USA-dagar som jag måste komma ihåg, och obeskrivligt fina kärleksförklaringar ifrån både mamma och pappa.

Precis nyss öppnade jag högens sista brev, "Öppna mig 1 Mars 2012"
Förvånad blev jag när jag fick se att det var ifrån min söta syster. Uj, hon kan skriva ni. Jisses, tårarna flödade. Och skrattet kom när jag läste: Jag började ju tjuta när du skulle till Magaluf i två veckor, VA FASEN!!!" HA, love you soooo much! <3
Tack älskade familj för en superidé! Trots skype har breven varit något annat. Skönt att ha ibland lixom.
love you!



(tur att en av oss är snygg i alla fall)

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Karin

<3 löv u my schwester

2012-03-06 @ 17:05:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0