thunderstorm och mono

HEJ!!! Lillasyster är här. UNDERBART. Men bättre start kunde vi fått. Karin har nämligen körtelfeber och har sedan i torsdags varit jättesjuk. I fredags tog min värdpappa henne till doktorn där de konstaterade körtelfeber. Kuul. Eftersom hon hade sjukt ont i halsen fick hon också en väldigt lam medicin där.
 
Fredagsnatten bjöd på thunderstorm utan dess like. Så på lördagen låg hela DC utan power. Med 40 gradig värme och inte AC i husen evakuerade folk till hotel och vänner. Vi hamnade på ett hotell i Virginia där vi fortfarande befinner oss. Imorgon flyttar vi hem igen då vår ström hoppade igång igen för ett par timmar sedan :D
Tidigare idag tog min värdmamma en väldigt låg Karin till sjukhuset. Där proppade de i henne det ena och andra så nu känner jag faktiskt igen henne igen. yeyyy!
 
STORT TACK TILL MIN FINA VÄRDFAMILJ OM TAGIT SÅ BRA HAND OM KARIN. Guld är ni!
 
 
 
Puss på ögat, <3


Kommentarer
mamis mami

Älskade unge, vilken tur att värdfam är så toppenbra! Stor eloge till dem. Älskar er båda två. Mormor

2012-07-03 @ 11:38:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0