last three weeks.

Har haft tre underbara veckor med Karin, då hon var här och hälsade på. Trots körtelfebern, halsflussen, thunderstormen och sjukhusbesöken, fick vi en extra vecka och massor av roligheter. Som tur var, blev Karin frisk till fourth of July som vi firade like crazy i den 45 gradiga värmen, med parad, picnik och såklart konserten vid the capitol. Vi var såklart utstyrslade från topp till tå hela gänget och hamnade på national TV.
Det blev en dag i Ocean City, med sol och bad, baseball, och såklart vårat efterlängtade six flags. Därimellan provade vi på alla restauranger, Karin shoppade som en galning, vi såg momenten och hängde med mina kompisar, och med min värdfamilj. För ett par timmar sedan körde jag henne till flygplatsen och sa hejdå, väldigt tråkigt, men nu går tiden läskigt fort... Vi ses i November...
 
Imorgon ska jag och K på teater. the lion, the witch and the worderobe. Lite tjejtajm sådär, ska bli mysigt, <3
 
 
Puss på ögat, <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
carkeys

hola mi hermana!
såååååååååååååå bra jag har haft det. kunde inte valt ett bättre ställe att vara sjuk på :)
nu har jag ju blivit sjuk på nytt, men det ska väl lösa sig!
se till att suga in allt fram till november nu ! LÖV Y

2012-07-18 @ 22:52:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0