just chillin'

hej alla fina!!
Har haft en lugnt helg... måste ju ladda upp inför nästa partyhelg, Matildas hejdå party, och sist men inte minst MIN 21 årsdag!!!!!!!!!!!!!!! Här i USA är ju 21 som att fylla typ 18 och 20 fast på samma gång. SÅ taggad! I fredags gick jag på bio med Dominique och Angelina, Dark Knight Rises, inte en Cornelia film, men mycket bra. Lördagen spenderades på mallet och jag fyndade ett par shorts och en klänning på Urban Outfitters. På kvällen hade jag myskväll med E&K då föräldrarna ville ut på baseball match. Visste ni att det fanns en freaky friday film ifrån 1977? Den såg vi!
 
Idag har jag varit på ett saknat gym och kört ett Zumbapass, skönt! Senare lunchade med Micaela, en ny Au Pair här i krokarna, mycket trevligt. Fick även en dos av Sofia och lite Linnéa på skype. Alltid lika uppskattat att höra er hemifrån. <3
 
 
 
Puss på ögat, <3
 


Kommentarer
linnea

Puss på dig !

2012-07-24 @ 06:39:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0