25/7/2012

Hallå där! Idag har jag pratat med Evelina, min värdfamiljs blivande Au Pair, vilket var mycket trevligt. Lite avundjuk är man väl för allt hon har framför sig och mitt äventyr snart är över. Försökte hur som helst mitt bästa att dela med mig av all info man kan tänkas vilja ha innan avfärd, var ju trots allt där engång själv :))

Därefter åkte jag till E's camp och "öppethus". Fick se när han hade sport men han ville hellre kramas med mig så jag var helt enkelt med och lekte. Min gullunge<3

Åt tills sist lunch med Matilda på bästa salladsstället i Bethesda, Sweetgreen. Gott, och trevligt. Hoppas på Zumba ikväll.
Grattis också, fina farmor på födelsedagen <3

Puss på ögat, <3


Kommentarer
sofia

mysungar du har därborta :) jag vill ha bilder från din birthday, mer än de som finns på facebook, ser ju bara två där va :) <3

2012-07-31 @ 12:01:06
URL: http://avsofia.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0