I will be young forever

NIO MÅNADER PEOPLE!
och time still flies, perfect!

Vill helst dela med mig av förra veckans betyr då jag stack iväg till Colorado i en vecka med min värdfamilj! (lyckliga mig får följa med på alla möjliga äventyr). Vi började resan i Beaver Creek en skidresort 2,5 timmar från Denver. Så galet vackert. Antagligen 3 ggr större och 4 ggr längre backar än vad jag är van vid så gissa vem som trivdes?
Jättefint område, fint hotell, utomhusbubbelpooler och snowboardsnowboardsnowboard. Upplevelse för livet!

Tre dagar senare blev det B' nai Mitzwah. Också en intressant och rolig upplevelse. Festen var en klass för sig och påminde om ett "sweet sixteen" party. Men Amerika är Amerika trots allt, så allt var som det skulle! :)

BLA BLA. här kmr bilder!

dag1, KNALLBLÅ HIMMEL!



SÅ KALLT, men värt varenda minut!

Från vårt hotellrum!



Whapp. Ingen återvändo- Experts only, OH YEAH!

Se upp för stupet...






Puss på ögat, <3



Kommentarer
sofia

Du ser ut att ha njutit fullt ut , helt rätt!! Är det där sista en mössa förresten ? :D

2012-01-23 @ 22:45:31
URL: http://avsofia.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0