lift my arms out wide

GOTT NYTT ÅR GODINGAR!
Hade ni ett fint avslut på 2011? Det hade jag. Spenderades med Kajsa, the one and only. Som avslutar sitt Au Pair år på torsdag och sticker iväg på resemånad. Så fruktansvärt ledsamt, kommer saknas massor!
Annars käkade vi en grym middag och slirade runt i DC. Planerna följdes inte, men så ska det visst vara på nyår. Hade en ruskigt mogen och trevlig nyårsafton, den ni!

I övrigt sköljer tolvslaget över en med minnen, nya hopp och drömmar. Får som ett hugg i bröstet att det aldrig mer kommer bli 2011. 2011 som verkligen toppar listan av bästa år ever! har lixom spenderat 8 av 12 månader i USA, och har det bättre än vad jag vågat hoppas. 2012 lär antagligen bli minst lika bra, om inte bättre. Så länge inte jorden går under;)
Förra årets nyår firades in i Malmslätt med mina godingar som saknas, en rätt utmärkt fest bortsätt från dagen efter städningen ;)

Bild ifrån min avskedsfest, love you all!


Slänger in en bild på mig och Kajsen med. I våra bästa år!


Stor nyårs puss till min fina familj som jag hade världens goaste skypesamtal med häromdagen. LOVE YOU!

May 2012 be the year of your dreams.
Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0