Up-side-down

Vill börja med att säga hur jag avslutade min dag. Stupande med huvudet före i Emmas trapp. Kolsvart i trappen och jag missade väl tre steg eller så, så glider på magen med huvudet före länge innan jag stannar. Tystnad-ASGARV. En sekund efter att Emma lyckats dra upp mig i sittande ställning kommer hennes värdpappa. "Are you okey? Did you hurt the boxes?" (De har några lådor som står i trappan, Haha!) Jag var väldigt glad att han inte såg mig liggandes med huvudet före i deras trapp. Skrattar fortfarande!

However. BÖRJADE min da med ett långt skypesamtal med Norgebon Isabelle. Så trevligt att äntligen få prata ordentligt med henne!
Efter det stack jag, Emma iväg för att åka rullskridskor med tre tyskar, Merita, Chrissy, and Conny(Cornelia). Suuuuuuuuperkul...  Kände mig dock som bambi i början, men senare dansade man runt som värsta proffset, tyyp!

Har även kollat Oscarsgalan, guuud så bra! :) många filmer hade jag dock inte sett, men väldigt roligt i alla fall. Stort grattis till Meryl Streep och Octavia Spencer, mina favvisar.


Merita och Emma

Moi!

Puss på ögat, <3



Kommentarer
karin

haha, din klant <3

hoppas du inte slog dig allt för mkt !

2012-02-27 @ 21:24:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0