freestyla, raka maka fon

freestyler, rock the microphone!
AJA, rockade galet till denna goding, gyllene tider, backstreet boys och såvidare, på tjejmiddag och fördrinkar i Simones källare i fredags. fiint!
På lördagen blev det maskerad med masker som jag och Emma så duktigt jagat tidigare på dagen, maskeraden i sig var väl vad vi så gärna kallar för  en flopp. Men innan var det ju kul, och efter! :)
Söndagen valades mellan Vapiano och Eastern Market på Capitol Hill. Jomen vi tog oss i kragen och stack på marknad, jag Emma och Emelie. FINT.


Simone, Ellen, Josefin

Jag, Simone, Josefin, Emma, Ellen, Amanda

Jag, Amanda, Emma, Ellen

Jag, Emma

Emelie, Emma på Eastern Market

Capitol Hill.

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Lina

Vad kul!

2012-02-21 @ 22:56:42
URL: http://thelizy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0