Sweet twentyfirst.

Hade en SÅ sjukt bra helg ska ni veta, med de absolut finaste DC har att erbjuda. Saknade såklart mina fina pinglor som varit en del här innan, och själklart också er på hemmaplan. However, så hade Matilda hejdå poolparty på fredagen. Ganska så crazy blev det för en annan som såklart hoppade i poolen efter lätt övertalning :) Så himla awesome!

På lördagen var det ÄNTLIGEN dags för min 21 årsdag. Så underbart att fylla 21 i USA, DET kallar jag party om man säger så. Började med att prata med familjen och öppna hitskickade paket. :) Sedan blev det häng med Ellen, Amanda och Micaela hela dagen, mallet, förberedelser hemma hos mig, pizza, presenter, fylla källaren med fler vännor, förparta och sedan röra sig ut mot min födelsedagsvan från mina värdföräldrar. De hade alltså hyrt en van åt mig och mina kompisar så att vi kunde ta oss runt hur vi ville hela natten. TACK, så kul!
och tack till alla fina som grattade, och delade dagen med mig. LOVE YOU!
 
 
 
Puss på ögat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0