Rockport, MA

Älskar detta stället!!! Så glad att jag hängde på i år igen! Känslan av svensk västkust, fast i USA och bad i Atlanten, tiptop! Jobbar inte heller direkt denna veckan så får verkligen chans att bara hänga med familjen!
Ikväll hade jag och lillprinsen en liten datenight. Vi köpte en ambulans till honom, kollade på båtar och åt korv och tittade på solnedgången! <3
Och tro inte att jag latar mig på semestern, snarare börjat mitt bättre liv. Vaknar vid 8, käkar frulle och tar en löparrunda!!! Oj tänker ni, jag säger bara: Hawaii-California-HEMKOMST och tjejvasan, -det.är.ett.måste! Imorgon ska dock min värdmamma, jag och en kompis till min värdfamilj ut och paddla kanot i tre timmar, då är det väl godkänt att vila mina träningsvärksben en dag?
 
På onsdag blire tårta för E blir 5 bast!!! Stor kille!
....och på torsdag sticker jag nog in till Boston för att tacka av den fina staden.
 
 
Puss på ögat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0