Du lever bara en gång

och den gången är nu
Ser så mycket framemot att ha Sofia, Caroline och Kerstin här. Att min älskade mormor och morfar ska komma. Spendera några sista USAveckor med mina fina au pair tjejor. Kanonbra dagar med världens finaste värdbarn. Och sist men inte minst min resemånad innehållande Hawaii & Kalifornien. Ser också fram emot att komma hem och äntligen få återförenas med alla fina vänner, familj och Linkan såklart.
 
Men tro mig, det knyter sig i magen och får en klump i halsen när man inser att jag bara har två månader kvar som Au Pair i mitt älskade USA.
 
Känslomässigt värre, men som sagt. Nu är nu, och jag suger in varenda sekund!
 
sen har jag ju både höger och vänster hand som väntar på mig:) how lucky?
 
Puss på ögat, <3
 


Kommentarer
linnea

Jaaa!! Både höger och vänster hnad som väntar på dig och har gjort det sen november förra året! Vi syns snart ! Puss på dig<3

2012-08-17 @ 06:21:19
Hojjen

tjoho! vi ses snart :D <3

2012-08-17 @ 15:29:18
URL: http://aannahooj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0