Boston, MA

Igår fyllde E,  fem hela år! Plutten var tre och ett halvt när jag kom, ni kan bara tänka er vad han vuxit sedan dess. K med för den delen, jisses!
Så, i tisdags paddlade jagoch min värdmamma kajak, WOW! Det var en tre timmars tour mitt ute i Atlanten. Vi paddlade till ett berg typ som var mitt ute i vattnet. Helt plötsligt ploppade sälhuvuden upp ÖVERALLT, de kom riktigt nära... det var så himla coolt!!!
Idag åkte jag in till Boston! Förra året träffade jag Linnéa som bodde där då, denna gången skulle jag träffat Simone, som just flyttat dit från DC, men så stack hennes värdfamilj på semester med henne. Ajja, turista på egen hand är inte så dumt ändå, kunde ju gå precis vart jag ville hela tiden...
BLABLAAAAA, tänker ni... här kommer bilder!!!
 
 
Puss på ögar, <3
 
 


Kommentarer
salvar

så typiskt!!!! :( men du är mer än välkommen på din resemånad!
//Simone

2012-08-24 @ 06:03:06
URL: http://www.salvar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0