Blue Hill

Har skrivit värsta inlägget om hur vi har det här hos barnens grandma, men så försvinner det såklart, allt! Oh well... farmorn lagar uuuutsökt mat, nom nom. Spenderar massor av tid med barnen vilket mestadels är kul och mysigt. K tassar in till mig mitt i natten. GOSUNGE.
E och jag tränar på hans simning vilket går framåt, sparkarna sitter. Lite knöligt att de lär sig krål här som förstasim dock. Kan ju inte jobba efter egna erfarhenheter lixom. Men vad stor han blir, lillkillen, <3
 
Vi ska nog få rida på fredag igen (precis som förra året)... så underbart!
 
Skickar en stoooor kram till mina saknade tjejer... speciellt Amanda som verkar ha problem med tättmaskinen och pool i värdföräldrarnas sovrum. Ska bli intressant att höra om.
 
 
Puss på ögat, <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0