Augusti, really?!??!

Känslorna rusar. Vet inte ad jag ska känna. Har idag requestat mitt flyg hem till Sverige. Började böla.. SÅÅÅÅ himla bittersweet ska ni veta. Sedan bokade jag Hawaiibilljett, då blev jag supertopp igen. HUR SKA DETTA SLUTA?! 
 
Idag har jag och barnen bakat chocolate chip cookies, nom nom, VÄRLDSKLASSGODA, trust me. Och E gav mig en kram och sa; "I'm hugging Cornelia, cause she gave us such good day" You know, NÖJET ÄR PÅ MIN SIDA,GULLUNGE <3
Imorgon ska jag hem till Emma, eller tja. Emmas värdfmailj och prata med hennes värdmamma om hundarna som jag och E ska ta hand om nästa vecka. Blir Weird att vara där utan Emmsi...
Helgen spenderar jag med Micaela och ett gäng killar i Ocean City:)
 
Puss på ögat, <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0