nere på botten, här är det toppen, lyssna och njuuuuuuut!

OOOOOOOOOOOH va seg jag är på o blogga för tillfället. Snabbgenomgång av helgen;

Five year engagement på bio i fredags med Malin och Amanda! sjukt kul film. Note; se den!
Lördag gick jag upp i ottan för att sticka på fotbollsmatch, att det kan vara så kul att sparka boll hörni. Förlust, men klart bättre spel än förra veckan. Ont i hela kroppen nu. Skönt!
På kvällen hängde jag med mina fina tyskar; Dominique, Jule, Julia och Sarah.

Idag kom Emma bus hem ifrån Boston. Förstår inte hur jag ska klara mig utan henne sedan.. Aja, blev California pizza kitchen, Montgomery Mall, Shopping, och Georgetown. Sjukt fint väder och då är Georgetown som finast.

Fick även fina nyheter idag om att momor och morfar har bokat flyg och kommer hit 22.a September. WONDERFUL! <3



Puss på ögat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0