touch the sky

ursäktar mig så mycket för dålig uppdatering.
men har väl varit lite upptagen (och trött, så jag somnat på stört varje kväll) sen jag kom tillbaka. Men nu så. Har hur som helst träffat mina kompisar hela veckan och på helgen. Sleepover hos Emma med Ellen och Amanda, spelat fotbollsmatch i lördags, sett bio, the lucky one, och titanic i 3D. Tjöt ögonen ur mig på båda...
Har haft änglasöta barn att ta hand om. De har kramats ovanligt mycket. Vilka gulletussar!

Hur som helst. Är väldigt nöjd med att ha förlängt i  6 månader. Detta är once in a lifetime. Lika bra att njuta fullt ut. (förutom en kille som va på mitt förra aupair möte, tredje gången som au pair, jisses!)

Imorgon blir det tennis med Felicia! BOOOJAH!

Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0