when it's going good it's going great

Ska väl klä mig ut till supergirl på halloween eller så. Idag var jag (enligtmigsjälv) en superaupair! Stora tjejen hade playdate, vilket innebar två sjuåringar och en fyra åring. Resuterade i hopp och picknick på studsmattan. Blåste såpbubblor med grabben medans tjejerna busade på mitt rum. Minns ni domdär trådflätorna man alltid kom hem med efter en utlandssemester? Sådan lyckades jag göra i båda tjejernas hår. Blev fövånadsärt bra, och enligt min stora tjej var detta den bästa dagen i hennes liv. Fint!




Puss på ögat, <3


Kommentarer
Mamis mami

Såklart att du är en superaupair, du är ju ett superbarnbarn och en superduper gullig människa. Puss o kram

2011-09-28 @ 08:02:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0