Aim for my heart

Så kom dagen, som egentligen kom för flera månader sedan. Men man måste faktiskt klippa sig här borta också. Som ni kan förstå hinner det bli rätt slitet efter 5 månader. Var väl på tiden där i somras någongång, men så var det New Mexico, Miami, Maine, Massachusetts, Chicago och andra roligheter så hann inte med. Idag pallrade jag mig iväg ialla fall. Kändes konstigt för min frissa hemma på Drottninggatan vet preciiiiiis. Men nu var jag nästan lite nervös.
Gick fint i alla fall, och det var inte så farligt slitet som jag befarat så hon behövde inte klippa av mig hela peruken, som jag trott.

höhöhöh
och du Karin, jag saknar dig också <3


Puss på ögat, <3



Kommentarer
Mamis mami

Klipp av dig hela tjottabalongen, du är lika vacker ändå!! Vem saknar dig om inte mormor tror du? Vi måste snart skypea. Kramar

2011-09-20 @ 09:57:13
sofia

sv: jaa ska bli fantastiskt att komma iväg. Just nu är jag begravd i plugg så har köpt redbull för att klara natten :) vi åker den 22 - 29 oktober, har inga lektioner då utan grupparbete. så får se hur det går.. haha :D <3

2011-09-21 @ 21:40:25
URL: http://avsofia.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0