Let it take you over

Helgen va ju bra fin hörni. Här kommer allt så kortfattat jag kan.
Efter "hårt slit" en hel arbetsvecka blev det picnic på äldsta tjejens skola där jag hängde med de andra mammorna;) höhö. Känns ju fint när dom vinkar en till sig och vill att jag ska breda ut vår filt vid dom, -en i gänget.
När min värdpappa kom dunstade jag dock för kvällen och drog hem och letade fram nyårsklänningen, för här skulle man på födelsekalas och utgång.
Efter en metroresa som heter duga, (skrattade tills tårarna kom där ett tag, och allt i metrosystemet, himla roliga vänner jag har)- så ramlade vi in till festen en tjugo minuter innan vi skulle dra igen- mot krogen! Bara att go with it. Blev en superkul kväll. Kajsa och jag gick väl igenom tre taxisar påväg hem, varav en limuosin!
Lördagen blev desto lugnare! Slitna som vi var slöade vi oss iväg till Pf Changs för att pigga upp oss lite-mums. En nap på det och jag var redo för att passa mina kids tillsammans med Kajsa som tog hand om mina grannars barn. Chicken nuggets, brownies och en film senare, var det läggdags och vi somnade alla tre i grabbens rum- mysungar! <3
Idag bjöds det på paintball! Alltså, vilken lek. Måste kalla det skräckblandad förtjusning. För adrenalinet pumpade och vi hade jättekul, samtidigt som dedär jäkla bollarna gjorde så jäkla ont att bli träffad av. Resulterade i tre bulor och flera blåmärken! Killarna blev iförsig som tio år- oh well.

Taggade innan, Sandra och jag. Jag i min militärfärgade jumpsuit som gick sönder-bigtime sen :)

Bodil och Mikaela.



Puss på ögat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0