Hear my thoughts in every note

Coming up: Chicago.

I helgen sticker jag till Chicago lördag-måndag. Måste ju ta vara på laborday på måndag vilket är en ledig dag. Åker tillsammans med tre svenska brudar, Kajsa, Emma och Johanna- Grymt.
Vi ska väl turista, parta, äta och sova. Intensivt.
Så imorgon ska vi förhoppningsvis sticka till IKEA. Där ska vi äta godaste maten i landet och planera. Blir bara kanon!

Idag har jag spenderat ett par timmar på Starbucks med Dominique. Hon är ifrån Tyskland, och är jättetrevlig. Vilket dessutom inkluderar att man faktiskt pratar Engelska. (Thank God för mina Svenskor, med ändå.) Efter det hämtade vi kidsen och hade playdate och gjorde shrinky dinks hela eftermiddagen. Fin dag.


shrinky dinks

Puss på ögat, <3



Kommentarer
Mami

Haha, jag läste shrinky drinks och funderade på vad det kunde vara. Säkert nån dricka i ryslig färg. Men det var det ju inte. Det kan ni kanske göra på nästa playdate!?

Ha det! Mamma

2011-09-01 @ 06:27:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0