Don't blink, you might miss it.

Vård av sjukt barn idag. (Nurse Cornelia hoppas direkt in i rollen, ingen studsmatta här inte.) 
Alltså, kan inte klaga. Med två barn är det bra att få lite egentid ibland. Hon var ju sjuk stackarn så kan väl inte påstå att det blev några större äventyr, men att umgås en hel dag med lite spel och en hel del skratt är värt nog. Att medicinen dessutom var god underlättade ju en hel del.
När lillgrabben var hemma satt vi alla tillsammans i soffan med en bok, jag somnade. Fick ju faktiskt pallra mig upp 8 på morgonen, inget jag är van vid ;) När jag sedan vaknade upp fick jag två stora leenden av kidsen sedan fick jag dyka in i uppdraget att bygga en legohelikopter.



love my job.
Puss på ögat, <3


Kommentarer
Mami

Hårt liv du har din stackare. Gå upp klockan 8, det är ju rena rama sovmorgonen!!!!!!!!! Vad var det för fel på tjejen då? Feber?

2011-09-14 @ 16:27:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0