Corny

Premiär för match trodde vi alla. Inte det lättaste att hitta dock, och coachens mobil la av när jag behövde honom som mest. Så jag missade det, surt som bara den. -och där ska jag sluta vara bitter över det. Fick mig en fin powerwalk där på morgonen, iklädd benskydd och en gympapåse i handen traskade jag runt och letade fotbollsplan i ett område av DC jag aldrig varit i.
Sådär på morgonkvisten gick jag även rakt på en polispatrull om spärrat av ett helt villaområde... jisses. I ren frustration ringer jag Kajsa när klockan närmar sig "gå upp dags". Hon förstod att det var jag, (enda au pairen i området som faktiskt ringer sina vänner.)
Tog bilen in till Georgetown för en fin dag. Hetsade efter cupcakes, och for vidare in till Washington DC för middag. Där väntade nästa polispatrull för dagen, what's going on lixom.



Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0