9/11

Alla tankar till offer och anhöriga av terrorattacken den 11 September 2001.
Gick till kyrkan i morse med Kajsa som skulle kolla på sin kör, (den stackarn är sjuk och rosslig, så ingen sång idag). Blev tid för att tänka tio år bakåt i tiden, vilket kändes fint.
Efter det begav vi oss till vår Italienska favvisrestaurang och lunchade, sega som vi var blev det film hemma i min källare som avslutning, - Beastly. Absolut att rekommendera. En modern verision av skönheten och odjuret.

Måste rekomendera bion vi var på i fredags med, "the help". Så-himla-bra! Bästa jag sett på länge alltså. Grät som en gris också. Grät, inte snyftade, snarare mer hulkning, mitt i biosalongen och allt. Rekomenderar denna till alla, men framför allt mina känsliga vänner och släktingar. Detta är en film i er smak.

Nu ska jag forsätta se alla dokumentärer på TV om 11 September.
R.I.P

Puss på ögat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0