If I said my heart was beating loud

Lekt singelmamma hela helgen. Körde som en gasell mellan fotbollsträningarna i lördags, stod under paraplyet och huttrade, och blev stolt när lillen var med hela träningen första gången och stora tjejen gjorde hela 3 mål, bäst är ni. Spelade fotboll med det barn som inte hade match för tillället för att hålla värmen.
Temperaturen mellan fredag och lördag skönk alltså från 75 grader fahrenheight till 47, över en natt. Det betyder från shorts och linne till jeans,tröja och jacka. Deprimerande, har varit poolväder i stort sett hela September och nu står man här och fryser? Aja, Svensk som man är borde man väl vara van vid kylan. Minns för hundra år sen i högstadiet när jag var den enda som aldrig (oavsett väder) frös.

Så efter kalla timmar på fotbollsplanen blev det varm choklad och chokladbollsbakning. I morse tog jag med kidsen till The original pancakehouse och vidare på teater. Mys. Har även delat min säng med kidsen genom halva natten två nätter i rad. Klagar dock inte, rätt mysigt faktiskt :)

Avslutade denna söndag med middag på The American Tap Room med Kajsa och Sandra. Blev också efterrätt(er) med Kajsa, såklart. ;)
Imorgon fortsätter vi med träningsschemat, Zumba it is. Förra veckan blev det minsann träning varje vekodag, lets do this again!



Puss på ögat, <3


Kommentarer
karin

härligt att höra från dig idag! det gör mig alltid glad. Puss på dej, nu ska jag njuta av tacosen pappi har lagat! <3

2011-10-03 @ 18:09:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0