Only time will tell

Möttes av himmelriket när jag kom hem till Emma idag. Svenskt lösgodis från hemmakväll, -HEAVEN! Hon hade ju haft sina föräldrar på besök. Tur som man har, är ju Emma en schysst tjej så smakade några (eller rätt många) bitar. SMASK!
Sedan stack vi till HalloweenExpress och kollade in galna kostymer. Man får dock inte ta kort där inne, annars skulle jag lätt ha gjort det   (sorry Sofia) ;)
Hämtade kidsen och vi hade en superfin dag, lek och glass i parken sedan iväg till en annan halloweenaffär för att köpa spindlar. Efter nogrannt övervägade av bästa sort av spindlar åkte vi hem och satte dit dom i spindelväven. Hösten här är verkligen underbar, 20 grader någonting. Har endast jeans på mig för det är någon slags principsak i oktober, annars är det faktiskt fortfarande shortsväder.

Imorgon ska Emma och jag åka till en pumkinfarm. Bilder utlovas.






Puss på ögat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0