You would not believe your eyes

Skön helg. Lite chillidill med Johanna både igår och idag. Chill alltså, inget party- men najs lixom. Började lördagen med en timmas fotboll med min värdfamilj. Skulle egentligen kolla på grabbens träning, men eftersom han inte ville, spelade vi lite allihop.
Sedan blev det mer allvar och jag stack iväg för att spela med mitt lag. Arsenal FC USA, alltid lika roligt och verkligen härliga tjejer. Måste tyvärr rapportera om en förlust idag. Oh well.
Imorgon ska jag på Halloweenparty med mina kids. Har en lite halvfärdig häxkostym, medans min äldsta tjej även fixat kostym till sin American Girl doll, matchande och allt, duktigt! :)


FOTBOLL! Såhär ser jag ut, i min jersey och mina självlysande strumpor :)


Söta Johanna och Kajsa tidigare i veckan. Alltid så underhållande, bowling och allt!


Puss på ögat, <3



Kommentarer
sofia

oj va du måste fota halloween ståhejet :) :) :)

2011-10-17 @ 17:15:34
URL: http://avsofia.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0