We got all the memories

Om tjugofem dagar tänker jag sitta på bussen påväg till New York för första gången sedan i April?! Tänker inte skämmas ett dugg att jag inte åkt tidigare. Jag har ju inte direkt suttit still i DC sen jag flyttade hit ialla fall. Moahaha.
Det absolut bästa med det är att jag åker för att möta upp fina Hojjen och Linnéa. 25 freaking days! WOW. Kan inte fatta att jag äntligen ska få träffa dom igen efter drygt 6 månader. Vi som i stort sett satt ihop i närmare fyra år innan detta. Ahw, I just can't wait!!!
Känns underbart att de ska vara här i hela 2 veckor dessutom, förhoppningsvis tröttnar jag så hejdåandet inte blir så smärtsamt som sist. Risken att jag tröttnar är dock 1 på 1000. Darn!

Imorgon ska jag och Kajsa boxa bort fettet på våra kroppar. Ny vecka=minst fem dagar av träning, blod, svett och tårar. Typ alltså,-en annan är ju blåslagen efter det legendariskafotbollsmatchen i lördags!




Puss på ögat, <3
the worlds greatest.



Kommentarer
karin

Sååå avundsjuk! <3

2011-10-11 @ 07:52:17
Mamis mami

Och vem är inte avundsjuk???????Jo mormor

2011-10-11 @ 08:13:53
Hojjen

SÅÅÅÅ JÄVLA AWSOME :D nu har nedräkningen börjat! <3

2011-10-11 @ 11:22:25
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Linnea

Aww plutten!! jag längtar som faaaan

2011-10-11 @ 16:09:03
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0