It's all for the best, of course it is.

thank god it's friday! (or saturday- whateveeeer)
Utgång med fina Johanna och Kajsa igår. Back to normal på något sätt. Hade kul hela natten lång tills fötterna värkte. Hem till mig, - au pair crewet lixom. Där man ska hänga, och brudarna sov på soffan.
Vaknade upp till en onormalt irriterande väckarklocka vid 10 tiden.
Bara att inse att jag hade en fotbollsmatch som väntade. Sjukt nervös och tröttare än någonsin stack jag iväg för min första fotbollsmatch. VILKEN SUCCÉ!
Vi var skitbra, -jag var skitbra! Här har man haft uppehåll i snart ett halvår och hoppar runt som en groda i målet. Vinst med 4-0. Nice job ladies!

Imorgon drar vi till Georgetown en sväng, förhoppningsvis också jakt eter en halloweenkostym, förslag- någon?



Puss på ögat, <3



Kommentarer
Pappa

Grodan är ju en av tusen smeknamn på dig. Så det passade ju bra att du hoppade som en groda i målet. Givetvis gjorde du succé.bra jobbat Cornelia.

2011-10-09 @ 09:39:56
Pappa

Grodan är ju en av tusen smeknamn på dig. Så det passade ju bra att du hoppade som en groda i målet. Givetvis gjorde du succé.bra jobbat Cornelia.

2011-10-09 @ 09:43:00
Mami

Toppenbra jobbat Grodi! Varför inte satsa på en groddräkt?

2011-10-09 @ 11:32:52
Mami

Bra jobbat grodi! Varför inte skaffa en groddräkt?!

2011-10-09 @ 11:42:30
Mami

Tjatiga vi är.....

2011-10-09 @ 11:43:28
sofia

köp en pumpa-dräkt. Har jag alltid velat testa på :D

2011-10-10 @ 23:24:41
URL: http://avsofia.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0