I’m having fun don’t put me down

This time baby, I'll be bulletproof


Flyger här på mitt au pair-livs moln. Tycker jag tänker lite mycket ibland, men för sjuttsingen vad bra man har det. 2011 kommer utan tvekan vara ett år att minnas. Living the dream lixom! Tänker uppdatera ickevetande läsare att jag ska till Denver, Colorado i Januari -s k i d å k n i n g.
Vem har besökt så många platser under ett år? Aaaaah,  love my life!

Förövrigt är det shortsväder här igen, och snart blir det gymmet och bränna fett.
Med Kajsa såklart.


Puss på ögat, <3



Kommentarer
sofia

jag och caroline har nya nyheter igen angående denna usa-situation :) vi borde boka upp ett tre-skype möte tillsammans ! <3

2011-10-08 @ 12:00:21
URL: http://avsofia.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0