I want some more.

(skulle publicerat detta i helgen men Emma skulle skickat bilder, ni får helt enkelt nöja er med några få så länge)
Så hade en fin fredag med kidsen och Emma på pumpkinpatchen. Hö-lass, pumpor, häxor, djur, caramelapples,- you name it. We did it all. Träffade sedan min superhypade Kajsa på Cheesecakefactory, kul tjej alltså- ni anar inte:)
Lördag är lika med fotboll och party. Fotbollen gick väl okej. Vi förlorde, men mina skills sitter på plats, så är nöjd ändå. Utgång med Emma, gaaaaalet. haha, säger väl att ni skulle vart med ;) höhö.
Tänker inte tjata mer, här kommer lite bilder.

Mina favorituttryck på engelska:
that makes sense och
like.
förstnämnda, -försök att få det låta lika bra på svenska, går inte.

Och så förståss, grattis till min fina pappa som hade födelsedag nyligen!:)




Puss på ögat, <3



Kommentarer
l

2011-10-26 @ 11:48:18
Anonym

Du är så himla häftig alltså!!

2011-10-26 @ 11:49:42
karin

Det där äpplet såg ut att va i min smak!! :D <3

2011-10-28 @ 13:27:38
URL: http://meavita.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0