Gravity

Mina kära svenskar! Låt mig presentera Antigravity Yoga. Yoga har aldrig varit något för mig. Jag är fotbollsbrud in i benmärgen vilket också visar sig i mina onaturligt stela muskler.
Idag fick jag en rejäl aha-upplevelse i antigravity yogan på mitt gym. Det är alltså, yoga i en hängmatta typ. UNDERBART. Skönt, roligt och jobbigt på samma gång, och nog känns det, framförallt i armar och mage. Dit ska jag defenitivt gå tilbaka. Allra helst med min alltid så trogna träningsbuddie- Kajsa som man bara var tvungen att mima "Bulletprooooooof" till mitt under classen.
 



Nu passar jag barn, käkar chips och ser på en romantisk komedi i min ensamhet. Fint.

Puss på ögat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0