We are smiling, but we're close to tears


Grattis Cornelia! Sju månader i USA. Då åker världens absolut finaste Johanna och Linnéa hem till Linköping igen, och man ska visst bestämma sig om förlängning. Panik, ångest, spänning, lycka?! Ah, blandade känslor.

Fina två vekor har jag haft hörni. Ni känner ju till Johanna och Linnéa vid dethär laget. VILKA KOMPISAR, det säger jag bara. Mötte upp tjejerna i New York den 4:e November. Ren och skär lycka. Återföreningen blev som på film med en springands Cornelia i hotellkorridoren och totalt kastade mig in i armarna på dom. Blev ett härligt lyckotjut från oss alla och hela lobbyn stirrade. KANON.
Vi gjorde New York över helgen och stack sean hem till DC. Här blev det alla mina favoritrestauranger, shopping, rundturer i DC, promenad vid Great Falls och snack in på småtimmarna.

Avskedet idag blev inte lika smärtsamt som sist, men klart fällde jag några tårar. (passade även på att gråta ut ordentligt på bion igår okså,-breaking dawn) Kommer sakna er så himla mycket, men vi ses ju snart igen:) Tack för jättehärligaveckor tjejor. Love you!
















Puss på ögat, <3
Sit talking up all night.


Kommentarer
Hemlig

Ni ser ut att ha haft det perfekt!!! Det här känns inte bra, min avundsjuka tar överhand.. :( var fan är min lottovinst när jag behöver den?

2011-11-20 @ 09:01:37
URL: http://avsofia.spotlife.se
Hojjen

Det var två grymma veckor som gick alldeles för fort! har haft superkul, tack för det tjejer <3 :)

2011-11-20 @ 15:08:27
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Gunnar

Ser ut att ha varit fina dagar med tjejerna. Fina bilder.

2011-11-20 @ 16:14:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0