the empire state of mind

Six months and sixteen days.
Imorgon är det dags för New York och att ÄNTLIGEN få träffa alldeles underbara Johanna och Linnéa igen. Det har gått fort men känslorna kommer rusa när jag ser dom igen.
Blev helt till mig igår när vi hämtade Kajsas kompis Jenny häromdagen, så mer taggad Cornelia får man leta efter. Finns inte ord för hur mycket jag har saknat dessa tjejer, even though så känns det helt osannolikt att jag ska få ha dem här i hela två veckor.

Bloggen lär antagligen få vila lite när dem är här, men ett o annat ord kan jag nog slänga in.


Puss på ögat, <3



Kommentarer
Mamis mami

Hoppas ni får det underbart!! Puss o kram/mormor

2011-11-03 @ 07:58:47
karin

Såå avis. Ha det toppen! Löv! <3



Btw, vad brunhåriga ni var!

2011-11-03 @ 10:20:45
Hojjen

IMORGON KOMMER VI :D <3

snyggisbild, det var ett tag sen!

2011-11-03 @ 13:11:48
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Linnea

om 8,5 timmar sitter vi på flyget till dig ! Hur GALET är inte det? :D

2011-11-03 @ 21:36:43
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Pappa

Det låter härligt. Ha ett par härliga dagar i New York, så kan vi höras när ni är tillbaka i DC. Får skypa på måndag kväll !!

2011-11-04 @ 13:04:59
Matilda

Wihuu! Hoppas ni har det askul!

2011-11-04 @ 17:43:18
sofia

TACK kära cornelia för dina kommentarer, jag har varit sämst på att svara, jag är så ledsen för det. Vi hade det superfint och underbart i Marocko så det känns kanon att ha vilat upp sig lite inför nya delkursen. Hur har ni det nu när alla är hos dig ? Jag är så avundsjuk så jag nästan spricker. Tänk om man var miljonär , då hade jag tagit jetplanet direkt :) ABSOLUT är det skypedags. Hur ser din vecka ut ? Pussar och kramar vännen.



P.S - Ikväll är det klassfest med 9Damp, ska bli jättetråkigt utan dig. D.S

2011-11-12 @ 15:15:08
URL: http://avsofia.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0