TACK

Ni är så fina.
Alla mina nära ska ha ett stort tack, tack för att ni finns, peppar och stöttar. Här borta kommer man lite till insikt vilka som finns där när det väl gäller osv.
Jag är tacksam för gamla som nya vänner. Att min familj och mina släktingar är bäst i världen.
Superglad över att jag tog steget och åkte hit, och för att min värdfamilj måste vara den absolut bästa USA har att erbjuda. TACK

Den ni, här avlöser högtiderna varandra.
Thanksgiving imorgon, spännande. Återkommer med info!



Puss på ögat, <3
if I don't have you.



Kommentarer
Mamis mami

För att inte tala om hur fin du är. Mormor älskar dig!! Puss o kram

2011-11-24 @ 08:30:09
Mami

Älskade unge! Fattar inte hur vi ska klara julen utan dig..... Du mååååååste vara med på Skype under stora delar av dagen. Puss o kram

2011-11-24 @ 14:28:39
sofia

du är så fin, kompis :)

2011-11-24 @ 17:45:43
URL: http://avsofia.spotlife.se
Linnea

Underbara cornelia<3

2011-11-25 @ 21:19:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0