laugh out, when you strike your pose

Vad vet ni inte... hmm. Som jag nämnt tidigare var denhär Halloweengrejen så sjukt mycket mer än pumpor och trick or treat. Väldigt roligt dock, tycker det borde var mer USA i Sverige.
Så i lördags tog jag och vikingrna Emma och Kajsa oss an Georgetown och vad dansgolvet där hade att erbjuda. Har adrig i mitt liv sett så långa köer och mycket folk trängas på en och samma yta. Eftersom vi var så tuffa vikingar trängde vi oss före nästan hela kön och kom FAKTISKT in. Kul tjejer = kul helg.

Sedan kom måndagen och äntligen dags för trick-or-treat. Med utklädnad upp till öronen stack vi iväg på jakten efter tonvis med godis. Kidsen var sötast i grannskapet, men jättekul med alla kostymer för att inte prata om hur pyntade alla trädgårdar var. HelloAmerica!

Nu till kvällen stack jag och Kajsa iväg till Dulles airport (efter lite knöl med bil i Kajsas familj) eftersom hon skulle hämta sin kompis Jenny. Självklart ställer man upp med AuPairmobilen. SÅ HIMLA KUL FÖR KAJSA. (I just CAN'T wait until FRIDAY- Hojjen och Linnéa.) BTW detta hände vilket är dödskul, få se om ni hänger med:

Kajsa gå in och letar efter Jenny, när hon plötsligt hör i högtalarna:
KAAJSA SVAHN?!? Jag är här och väntar på dig,
Vid Gate 15. I'm at GATE 15. KAJSA!

(Samtidigt som hon hör detta ser hon Jenny komma emot henne.) ÅH SÅ ROLIGT, dog lite. och blabla bla, jättelångt inlägg här kommer bilder.








Puss på ögat, <3
this friday night!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0